Άννα Βίσση

0

Έξω από τα δόντια μίλησε για ακόμα μία φορά η Άννα Βίσση, που δεν δίστασε να παραδεχθεί πως είναι σε ώριμη ηλικία ως γυναίκα, αλλά και να αποκαλύψει πως ασχολείται με χάπια για την εμμηνόπαυση!
«Είμαι ok με την αλήθεια μου, την ανθρώπινη αλήθεια μου», είπε η τραγουδίστρια στην εκπομπή του Θέμη Γεωργαντά, λίγες ημέρες πριν κάνει πρεμιέρα το ριάλιτι με θέμα την ζωή της.
Μιλώντας για τον έρωτα, η Άννα εξομολογήθηκε πως έχει καιρό να της έρθει κάτι δυνατό και πρόσθεσε: «για έρωτα πάντα υπάρχει χρόνος, αλλά έχει αρκετό καιρό να μου συμβεί. Δεν ντρέπομαι να πω αν είμαι ερωτευμένη. Ό,τι και να λέμε είναι μ*λ*κί*ς. Αν είναι ο έρωτας να σου συμβεί, θα σου συμβεί».
«Μπορεί να είμαι και σε μια ώριμη ηλικία σαν γυναίκα που το ‘χω χάσει λίγο το ενδιαφέρον αυτό», συνέχισε η τραγουδίστρια, προσθέτοντας πως έχει ασχοληθεί με τα χάπια της εμμηνόπαυσης, κάτι που θα δούμε και στο rockumentary της.
Μάλιστα, για το υλικό που θα προβληθεί, η Άννα είπε ότι γυρίστηκε επί τρία χρόνια, κάτω από απλές συνθήκες. «Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να κάνω τουρ και συναυλίες πάντα τραβάγαμε. Μου άρεσε να βγαίνει προς τα έξω αυτό που δεν θα τύχαινε photoshop», υπογράμμισε.
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !